پیام خود را بنویسید

درباره بیمارستان : دومین جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله برگزار شد.

دومین جلسه کار گروه  سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، رئیس مرکز بهداشت، سرپرستان بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)کلاله  و اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در روز دو شنبه مورخه 31/3/95 در محل سالن آموزش شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کلاله برگزار شد.
دکتر علیرضا ممشلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان و دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله ضمن عرض سلام و خیر مقدم و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، به بررسی دستور کار و مصوبات جلسه قبل پرداختند.
دکتر رشید آتا مسئول واحد سلامت دهان و دندان ، گزارشی از عملکرد سال 94 را ارائه نمودند که شامل معاینه ، کشیدن دندان ، ترمیم دندان ، جرم گیری ،  فیشور سیلانت ،پالپتومی و وارنیش فلوراید بوده است .
در ادامه مهندس شمس الدین کر- رئیس مرکز بهداشت شهرستان کلاله ، مصوبات چهاردهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور مورخه 3/12/94 را مطرح و خواستار پیگیری آن توسط اعضای کارگروه شدند.
سپس محمود یاپنگ غراوی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها، درخصوص پیشگیری از بروز بیماری التور، بر تأمین آب آشامیدنی سالم و کلرسنجی مشترک در شهر و روستاها توسط اداره آبفاء و آبفار تأکید داشته و همچنین خواستار نظارت بر نحوه آبیاری مزارع سبزیجات توسط اداره جهاد کشاورزی شدند تا از فاضلاب استفاده نگردد.
در انتها محمد ابراهیمی بخشدار مرکزی ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت اعضاء کارگروه و قبولی طاعات و عبادات به جمع بندی مطالب پرداخت.

AWT IMAGE

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 775 بار   |   دفعات چاپ: 135 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله  می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

© 2024 All Rights Reserved | rasul-hosp